Monday, June 27, 2011

diri ini..



....
 ...


 ....

 malam ini...
kesunyian melanda diri....

kenapa lah bergitu sukar untuk kita 
mengecapi apa yg kita impikan...
owhhhhhhh......
terlalu luas dunia ini untuk diterokai...
pelbagai rintangan harus ku gagahi...

pelbagai soalan harus ku mencari jawapannya... 
mengapa terlalu banyak simpang yang harus dilalui....
    
namun tanpa ku menyedari....


aku telah melukai hati seseorang di persimpangan itu....
bagaimana harus aku menjawab sengalanya....

 kerana ia terlalu bayak tersirat.... 
dari  tersurat.... 
maafkan lah aku....

  aku juga tidak berdaya.... 
   

 tapi harus ku gagahi juga..... 
hanya aku sahaja yang akan temui jawapannya...
  
 kerana...


aku lah yg berdiri di persimpangan itu.........



huhhhhhhhhhhhhhhhhh........

 ('_')

No comments:

Post a Comment