Sunday, September 11, 2011

istana cinta





kdg2..

kita terpukau hanya kerana wang ringgit... dan kadg2 kita hanya terpukau dgn kehenseman dan ketampanan lelaki.. tetapi yang  dalamannya  hanyalah seperti gelas yg kosong.... tiada apa2...
bercinta dan berpisah adalah lumrah dlm percintaan...

kerana....

 yg kekal hanyalah cinta Pada Yang Esa..
  
 namun disini aku diberi kesempatan sekali lagi bertemu cinta.....  dgn si dia... aku bersyukur...  disaat aku rebah... namun dia ada menggapai tangnku.. mungkin dia cinta terakhirku...????
disini aku berkata "ya" kerana aku hanya manusia biasa yg tiada apa2 kuasa... cuma berserah padanya.. dan berusaha....
  
seandainya
dia adalah jodohku....
akulah manusia yg paling gembira...
aku berserah... cuma apa yg aku harapkan.. biarlah kali ini, jodohku direstui oleh my dad n my mum,... n my adik2ku... terutamanya adik ku yg byk songeh... "c sotong"

tiada lagi benda yg menyakiti hatiku.. di saat ini..
tidak lagi aku berendam air mata hanya kerana lelaki..
tak perlu lagi aku berpura2 menjadi diri org lain..
tak perlu lagi aku membohongi diriku ini...
kerana.......
dia terima seadaanya aku, dan terima kekurangaku..

terima kasih Ya Allah, atas kurniaan ini... aku bersyukur padaMU.. 
AKU BERSUJUD PADAMU... MEMOHON DI SETIAP SAAT 
"BIARLAH IA KEKAL SEBAGAI JODOHKU YG TERAKHIR"

hanya kau yg Maha Kuasa...
hanya Kau Yang Maha Memberi...
  
 mungkin ketika dulu, hambamu ini tersilap di dalam pertemuan cinta...
disini, 

biarlah 


"Dia 'cinta terakhirku..' untuk selama2nya....."






............................................................................................................

2 comments:

  1. amin ya allah...............
    aku juga terima seadanya dia..

    ReplyDelete
  2. jiwang nya kak aku ni... sidia tuuh baca x weh blog ni???

    ReplyDelete